20 Şubat 2014 Perşembe

Minecraft Mod Yükleme Resimli Ve Videolu Anlatım

  Hiç yorum yok
Minecraft Mod yükleme

Merhabalar Minecraft' la ilgili modlar paylaşmaya başladım ve bazıları yeni olduğu için mod nasıl kurulur bilmiyor . Bende resimli olarak anlatım yapmayı planladım .  Resimleri daha detaylı görmek için üstlerine tıkalynız .
minecraft mod
1-) İlk olarak sitemizden minecraftı indirin.  (bu sizin zevkinize kalmış ama ben minecraftsp'yi veya minecraft 1.5.2'yi yüklemenizi öneririm.)

minecraft mod
 2-) Dosyayı winrar programı kullanarak açınız.
minecraft mod
 3-) Ardından başlata çalıştır yazıp programı açıp %appadata% yazın ve entara basın
minecraft mod
4-) .minecraft adlı dosyaya giriş yapın

minecraft mod
 5-) bin adlı dosyaya girin
minecraft mod
 6-) minecraft.jar sağ tıklayıp birlikte aç deyip winrarı seçin
minecraft mod
 8- İlk başta indirdiğiniz modun dosyalarını minecraft.jar' ın içine atın DİKKAT ! eğerMETA-INF klasörü var ise siliniz 
minecraft mod
Benzer Aramalar:Minecraft mod yükleme resimli ve videolu anlatım,minecraft en iyi modlar,minecraft modu nasıl yüklerim ?,minecraft mods,How instal minecraft mods?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri