13 Haziran 2014 Cuma

Pes 2013 "wrong disc inserted." Hatası ve Çözümü

  Hiç yorum yok
Pes 2013 Wrong disc inserted hatası çözümü

Açıklama Butonu

  Arkadaşlar ben "Pes 2013" oyununu bilgisayarıma yükledim tüm işlemeri tamamladım ancak oyunu açtığımda "wrong disc insterted" adlı bir yazıyla karşılaştım ve "Crack" yapmadığımı fark ettim yapmanız gereken tek şey crack yapmak ve oyuna giriş yaptığınız zaman hiç bir hatayla karşılaşmıyorsunuz...


İndirme linkleri buton
Rar Şifresi: enblognet.blogspot.com.tr

Arama ile ilgili sonuçlar: Pro evulation soccer 2013 crack, Pro evulation soccer 2013 wrong disc inserted hatası alıyorum napmalıyım, Pro evulation soccer 2013 wrong disc insterted, Pro evulation soccer 2013 disc hatası, Pro evulation soccer 2013 yükledim disc hatası alıyorum, Pro evulation soccer 2013 wrong disc inserted error

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri