19 Şubat 2014 Çarşamba

Minecraft Hunger Games Serverlerine Girme

  Hiç yorum yok
minecraft açlık oyunları logo
İyi günler arkadaşlar bugün sizlere hunger serverlere girme yada online serverlere girmeyi öğreticem öyle sandığınız gibi IP adresi girip giremiyorsunuz bazı aşamalar var umarım yapabilirsiniz yapamayanlar yorum olarak bildirsin yardımcı olurum

Yazılı Anlatım:
  1. İlk olarak altta verdiğim linkten minecraftsp.exe dosyasını indiriyoruz.
  2. Sonra minecraftsp.exeyi açıp force uptade seçeneğini seçiyoruz (bu sizin minecraftsp'yi eski minecraftınızın yerine koyacak.)
  3. Oyun açılınca Hamachi adlı dosyayı açıyoruz bu sizin özel serverlere bedava bağlanmanızı sağlar.
  4. Ardından çoklu oyuncuya girip ıp adresi yazıp serverin keyfini çıkarıyoruz...
Videolu Anlatım:

                                         GEREKLİ PROGRAMLAR:
HAMACHİ TIKLA İNDİR
MİNECRAFTSP.EXE TIKLA İNDİR
İNTERNETTE ÇOK ARADIM AMA BULAMADIM SİZLERE PAYLAŞAYIM DEDİM MİNECRAFT HUNGER GAMES SERVERLERİ:
hg.minehunger.com
hg.minecraft.gs
hg.aclikoyunu.com
Uyarı: MCSG gibi bazı özel serverlere giriş yapmak istiyorsanız premium üyeliğiniz olması gerekir yani premium serverlere girmede bu yöntem işe yaramaz onlara girmek içi premium hesap almalısınız.

Güncellenmiştir 27.06.2014


Benzer Aramalar:Minecraft online serverlere girme,minecraft hunger games oynama,minecraft hunger games serverlerini oynama,minecraft online oynama,Minecraft online hunger games servers ıp,minecraft online oyun ıp,minecraft açlık oyunları serveri ip

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Blogger Eklentileri